Mulți locuitori ai SUA susțin companiile ce se ocupă cu afacerile și au valori creștine.
Potrivit sondajului efectuat de grupul „Barna” în SUA, 43% din adulții americani sunt gata imediat să cumpere un anumit produs al companiilor creștine, 51% au răspuns că le este indiferent și doar 3% au declarat că nu ar cumpăra nimic de la aceste companii.
Site-ul Christian Post informează că o treime din interogați sunt gata să procure produse de la companiile care susțin și răspîndesc religia creștină. Cumpărătorii interesați de aceste companii sunt femeile în vârstă (de la 65 ani în sus), cuplurile căsătorite cu copii mici și născuți în perioada exploziei demografice din SUA (anii 1945-1955).
Potrivit lui Don Barefoot, directorul unei mari rețele de companii „C12”, ale căror valori sunt cele creștine, secretul-cheie a succesului acestor afaceri este încrederea și atenția asupra nevoilor clientului.
Cu referire la: Moldova Crestina