Recenzie carte: Intoxicat de Babilon

In Recenzii Carte, Stiri

intoxicat de BabilonCu siguranţă, atunci când vorbim de Babilon, ne gândim la o istorie, şi la câteva lucruri care le cunoaştem fiecare în parte. Babilonul este chiar prezent în istoria pe care noi o trăim zilnic, în fiecare clipă. Chiar dacă într-un fel sau altul, acest “Babilon”este mai mult sau mai puţin vizibil, el nu este un loc, ci este mai degrabă duhul seducător al Anticristului. Cartea aceasta smulge masca de pe faţa acestei prostituate şi expune felul subtil în care s-a strecurat în Biserica zilelor noastre. Aceasta nu este o carte, este o profeţie.

“A fost o vreme, nu cu mult timp în urmă, când creştinii ştiau din propria lor experienţă, ce înseamnă adevărata sfinţenie. Cei mai mulţi creştini din prima parte a anilor 1900 erau foarte atenţi să-şi verifice toate faptele în lumina Cuvântului lui Dumnezeu. Aveau o teamă şi un respect faţă de Dumnezeu care îi determina să fie foarte atenti la felul în care trăiau. Şi-au dat seama şi au ajuns să accepte faptul că acest Dumnezeu Neprihănit este, într-adevăr, SFANT. Ȋn inima lor exista o tânjire sinceră după sfinţenia Lui. Aceştia erau gata să devină un “popor aparte”. ( Capitolul 5 “Fiţi sfinţi căci Eu sunt Saânt!”, din cartea Intoxicat de Babilon.)

Comandă cartea pe site-ul www.sbro.ro

You may also read!

Cine este Dumnezeul tău?