Studiu: Creştinii din Marea Britanie îşi împărtăşesc credinţa folosind internetul
Creştinii din Marea Britanie se îndreaptă din ce în ce mai mult spre site-uri sociale precum Facebook pentru a împărtăşi credinţa lor, noul studiu de cercetare dezvăluie.
Într-un studiu privind atitudinile faţă de misiunea online de către viziunea creştină şi mass-media creştină principală, 64% au declarat că folosesc reţele sociale precum Facebook, Twitter şi Youtube pentru a împărtăşi credinţa lor în mod intenţionat.
Din cei 700 de creştini chestionaţi, 84% au fost de acord cu faptul că spaţiul online este un mare câmp de misiune. Mai mult de două treimi (71%) au susţinut că postează linkuri către site-uri creştine sau cu conţinut de valori de misiune, în timp ce 73% spun că în mod intenţionat postează linkuri cu scopul de a împărtăşi credinţa lor.
În mod interesant, studiul dezvăluie faptul că interacţiunea cu mass-media socială a fost rodnică în spectrul de vârstă mai degrabă, decât doar în rândul tinerilor.
Cu toate acestea, tinerii sunt mai predispuşi la a avea prieteni necreştini şi sunt mai activi când vine vorba să-şi împărtăşească credinţa online- 87% din persoanele între 16-18 ani au afirmat că fac lucrul acesta intenţionat.
Din eşantionul total, 79% au fost de acord cu faptul că cea mai bună cale de evanghelizare este prin relaţii.
În ciuda entuziasmului pentru reţelele sociale, doar 25% din respondenţi au declarat că biserica lor a încurajat misiunile online, în timp ce 78% au spus că bisericile ar trebui să fie mai active în misiunile online.
Rezultatele sugerează că, în ciuda faptului că creştinii sunt conştienţi de oportunităţile create de internet, bisericile ar avea nevoie de o mai mare încurajare şi călăuzire în a îmbrăţişa căile online deschise înaintea lor.
Pregătirea nu ar putea fi singurul răspuns, cu toate acestea, aşa cum doar 40% au căzut de acord cu faptul că ar fi mai dispuşi să împărtăşească credinţa lor online, dacă ştiau de instrumente şi pregătire care să-i ajute.
Cercetarea a fost efectuată pentru a concide cu lansarea site-ului yesHeis.com, o nouă platformă de partajare pentru a ajuta creştinii din Marea Britanie să-şi împărtăşească credinţa folosind internetul.